Digital Selvbetjening 112. - Få gratis hjælp til digital selvbetjening på bibliotekerne i Norddjurs
Norddjurs Biblioteker tilbyder hjælp til digital selvbetjening og oprettelse af NemID og digital postkasse, idet alle borgere skal have en NemID og en digital postkasse inden 1. november 2014. Bibliotekerne tilbyder hjælp til den digitale selvbetjeningsproces, oprettelsen af NemID og digital postkasse, og hvordan du holder styr på post fra det offentlige. De hjælper med opdatering af JAVA og Adobe-programmer, som er vigtige i den digitale proces. Ligeledes viser de, hvordan du skriftligt kommunikerer med det offentlige: Skat.dk, Udbetaling Danmark og Borgerservice, men de sagsbehandler ikke.
 Hjælp til PC og digitale dimser på bibliotekerne i Norddjurs.
|
Kom også og få hjælp til bibliotekernes netservices, så som hjemmesiden og databasen, e-bøger, netlydbøger, Filmstriben og Bibzoom. Mød bare op med dit medie i åbningstiden.
Bibliotekerne holder lukket i skolernes ferier, her tilbyder de i stedet "Book en medarbejder", som beskrevet nedenfor. Husk at ringe og lave en aftale i forvejen.
Du kan deltage hér:
Tir. d. 7/1 kl. 13-15 på Auning Bibliotek
Tir. d. 7/1 kl. 13-15 på Ørum Bibliotek
Ons. d. 8/1 kl. 10-12 på Grenaa Bibliotek
Tor. d. 9/1 kl. 13-15 på Ørsted Bibliotek
Find kontaktoplysninger hér:
www.norddjurs-biblioteker.dk
Kilde: Norddjurs Biblioteker.
/Bjarke.